OBRAĆANJE PREDSEDNIKA GRAĐANIMA POVODOM NOVE GODINE


        Halo, bre! Kako ste? Kako ste preživeli ovu godinu? Au, stvarno ste žilavi! Mada ne volim da se bilo kome zahvaljujem osim sebi, učiniću izuzetak. Ipak je Nova godina, pa ću malčice da se zahvalim i vama. I ove sam godine, tradicionalno, radio baš sve što sam hteo i što mi je padalo na pamet, a to uvek znači da nisam radio ništa korisno za vas! Nemojte pomisliti da vas možda mrzim, a ne! Naprotiv! Bez vas ja nikada ne bih bio tu gde jesam.

        Dobro, neću da skrećem s teme, vraćam se svojoj čestitki za Novu godinu. Kao i uvek, trebalo bi da započnem obećavanjem kula i gradova, ali me zaista mrzi da se ponavljam. Sve znate napamet: biće bolje nego ikad, dakle najbolje do sada; lideri smo u regionu; ovi na Zapadu nemaju ni struju, ni šećer, ni ulje, jedu hranu za pse; sačuvao sam mir, gradio auto-puteve, najavio leteće automobile, sve je isto...

        Ipak, setio sam se nečeg izuzetnog, zar ste posumnjali u moju kreativnost? Svečano obznanjujem da će svaki naš građanin koji ima hemoroide dobiti u prvom tromesečju naredne godine 5.000 dinara! Zar to nije prava novina? Pitate se zašto sam izabrao baš građane s šuljevima? To zapravo i hoću – da se pitate!

        Naravno, pokrenuće se lavina komentara. Kobajagi elita će ovu moju ideju ismejavati po Tviteru, moji dragi opozicionari će je komentarisati u onim bednim, malim studijima takozvanih slobodnih medija, a poneko će zaključiti i da sam neuračunljiv. To trabunjanje će trajati sigurno mesec dana... Ali ja znam da će mi se moj narod, moj pošteni narod, diviti jer sam se setio da pomognem građanima kojima krvari dupe!

        Eto, to vam obećavam u Novoj godini. Vi se sad radujete što ova godina prolazi i nadate se da će sledeća biti bolja, a ja sam tu samo da dekorišem vaše želje. Obožavam to da radim, pogotovo dok vam krvari duša, a vi mislite na dupe!

        Srećna vam Nova godina!

        I ne zaboravite da se prijavite za pomoć od 5.000 dinara.

                                                                                                                                                   Vaš predsednik

 

        Napomena: Ova priča je potpuno izmišljena, u svim pojedinostima, jer prosto nije moguća u stvarnosti. Ona je čista fantazija. Ovakav predsednik i ovakav narod, jasno, nigde ne postoje.

 

 

Коментари

  1. Zbog takvih stvari se ionako prezadužena država dalje zadužuje.
    Račun će jednom morati da se plati.
    Ili sleduje dužničko ropstvo za buduće generacije.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови