GRADSKE PEČURKICE (autor priče Nebojša Jojić)

 Primetio sam ovih dana šetajući gradom kako su, kao pečurkice posle kiše, na našim ulicama izrasli štandovi različitih partija, pokreta, udruženja i slično...

Pale su mi u oči dve stvari:

Prva, ovih "zaposlenih", što prodaju 'ideju", na svakom štandu ima znatno više nego zainteresovanihi "korisnika" te ideje sa druge strane na brzinu namontirane skalamerije i Drugo, svi "zaposleni" su bez izuzetka bili u boljem statusnom stanju (nisam siguran za mentalno) od "korisnika".

Onda mi misao pobeže na Tajland gde samo u kratkom periodu godine, zato što tada veliki crni vodeni bivoli jedu nekakvo semenje i kake balegu specifičnog mineralnog sastava, iz nje rastu čuvene "magične pečurke," iliti prirodni blagi LSD. 

Prirodni halucinogenih opijat. 

I uz pomoć pečurkica proslaviše se žurke punog meseca, kad je brojna ekipica plesala do zore, a mesec se prikazivao i bio kako kome...

Od kakvog li su semena i iz kakve kake ove naše ulične pečurkice nastale?

U njihovom slučaju, svakako se mora biti pažljiv u pristupu i količini konzumiranja, jer svaka pečurkica ima pomalo drugačiji opijat. 

Da li rade na zeleno, žuto, crveno ili crno? 

Zato pažljivo dragi sugrađani i sunarodnici, da ne bude posle:

"A ŠTA ĆEMO SAD"!

Коментари

  1. Hvala Nebojiši za njegov doprinos blogu MIRIS BOJA. Ja sam uživao u priči. Da dodam još i to da nikada nisam prilazio "pećurkama" i nisam okusio "pečurkice". Da li ste vi probali?

    ОдговориИзбриши
  2. Pecurkice deluju vrlo primamljivo, ali prilazila nisam, ne prija mi taj miris.

    ОдговориИзбриши
  3. One uspešne medju pečurkama će godinama posle izbora parazitovati na račun tzv. domaćina.
    A kasnije će to umeće predati svojim potomcima.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam oduvek bila alergicna na pecurke😉🤣!

    ОдговориИзбриши
  5. Игром случаја, имала сам прилике пре пар дана да присуствујем тучи две печирке различитих врста и то због "места". Да се разумемо, ниједна није била за конзумацију(не зна се која је отровнија). Нико од пролазника није желео да им приђе! Надам се да ће и у будуће тако бити! Можда на крају крајева и нама сване, па се гамад међусобно истреби! 😎

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови